Altres llibreries

Imatge
  Python te una gran diversitat de llibreries per a casi tots els àmbits des de la intel·ligència artificial fins a la creació de pàgines webs, bases de dades, creacions de apis fins a xarxes neuronals. Matplotlib Aquesta és una de les llibreries de Python més usades, ja que el seu processament i generador de gràfics són de gran qualitat. A més, et dóna la facilitat de publicar aquestes dades tant de manera física, sota impressió com també digitalment. SQLAlchemy SQLAlchemy és un conjunt d'eines SQL de codi obert i un mapeador relacional d'objectes per al llenguatge de programació Python. Kivy Kivy és un marc Python gratuït i de codi obert per desenvolupar aplicacions mòbils i altres aplicacions multitàctils amb una interfície d'usuari natural. Es distribueix sota els termes de la llicència MIT i es pot executar a Android, iOS, Linux, macOS i Windows. Keras Keras és una biblioteca de xarxes neuronals artificials de codi obert escrita en llenguatge Python. Keras es pot execu

Pygame

Pygame és un conjunt de mòduls del llenguatge Python que permeten la creació de videojocs en dues dimensions de manera senzilla. Està orientat al maneig de sprites.
Gràcies al llenguatge, es pot prototipar i desenvolupar ràpidament. Això es pot comprovar en les competicions que es disputen en línia, on és cada cop més usat. Els resultats poden esdevenir professionals.


import pygame
pygame.init()
ventana = pygame.display.set_mode((640,480)) 
pygame.display.set_caption("Ejemplo 1") 
jugando = True 
while jugando: 
    for event in pygame.event.get(): 
        if event.type == pygame.QUIT: E
            jugando = False 

    ventana.fill((255, 255, 255)) 

    pygame.display.flip() 
    
    pygame.time.Clock().tick(60) 

pygame.quit()



import pygame Importem la llibreria de Pygame

pygame.init() Inicialitzem la llibreria

ventana = pygame.display.set_mode((640,480)) Asignem les dimensions de la finestra

pygame.display.set_caption("Ejemplo 1") Assignem el títol de la finestra

jugando = True Assignem un bool a la variable jugando

while jugando: Creem un bucle while on la condició es la variable jugando asignada com a True
    for event in pygame.event.get(): Aquest iterador a pygame s'utilitza per a obtenir qualsevol entrada
        if event.type == pygame.QUIT: Es detecta amb un condicional si s'ha tancat la finestra
            jugando = False En el cas de que s'hagi tancat es trenca el bucle finalitzant el programa

    ventana.fill((255, 255, 255)) Es pinta el fons de la finestra de blanc

    pygame.display.flip() s'actualitza la finestra
    
    pygame.time.Clock().tick(60) S'assigna els fps del programa a 60

pygame.quit() En el cas de que el bucle while es trenqui el programa es finalitzarà

Llibreria Pygame



Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Altres llibreries

Preguntes